TeleFaction (Bronze)
TeleFaction tilbyder måling af borgernes tilfredshed med organisationens information- og serviceniveau – både på off- og online kontaktpunkter.
Vi kan desuden opstille mål og processer til afdækning af, om medarbejdernes handlinger og organisationens processer stemmer overens med værdier og vision.
Vi arbejder konkret, operationaliserbart og har altid fokus på, at både medarbejdere og borgere skal tænkes ind i alle processer.
TeleFaction har løst, og løser fortsat, opgaver for bl.a.
- Hjælp til digital selvbetjening
Herning Kommune - Fredensborg Kommune
- Helsingør Kommune
- Udlændinge Styrelsen
- Region Hovedstaden
- Miljø- og Fødevareministeriet
”Med denne måling har jeg endelig de fakta jeg længe har søgt. Nu kan jeg rose mine medarbejdere, med borgernes ord, ikke blot mine egne. Samtidig kan jeg arbejde endnu mere målrettet med at nå de politiske mål omkring digitalisering".
Eva Freidahl Graae, Borgerservicechef, Herning Kommune.